محوطه سازی سالن زیبایی، یکی از بهترین روش های ممکن برای جذب مشتری است. برای عملی کردن این ایده نیاز به رعایت برخی نکات در این زمینه می باشد. اگر قصد راه اندازی یا توسعه سالن زیبایی خود را دارید، و به دنبال ایجاد شرایط ویژه ای برای جذب مشتری هستید اصلا نگران نباشید. چرا که ما در این مطلب هر چیزی را که برای دکور سالن زیبایی باید بدانید را جمع آوری کرده ایم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

کارخانه مادیا تولید کننده بهترینبا قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشد.

نکات مهم محوطه سازی سالن زیبایی

و اما نکات مهم محوطه سازی سالن زیبایی شامل چه مواردی می باشند؟

با درک این مسئله که مشتریان و کارکنان یک سالن زیبایی زمان زیادی را در این مکان سپری می کنند، باید برای زیبا سازی سالن آرایشی اقدام کنیم. در یک سالن زیبایی و آرایشی علاوه بر اینکه همه خدمات باید به طور صحیح انجام شوند دکور سالن زیبایی مدرن هم باید به گونه ای باشد که افراد با حضور طولانی مدت در این مکان، حس خوشایند و مثبتی به دور از هر گونه تشویش و استرس داشته باشند.

برای داشتن حس خوشایند رعایت برخی از نکات در طراحی سالن زیبایی لازم است. در ادامه به معرفی چند نمونه از این موارد می پردازیم.

طراحی درب ورودی سالن زیبایی

اولین چیزی که مشتری با آن ارتباط پیدا می کند، طراحی درب ورودی سالن زیبایی است. شما می توانید با استفاده از لوگوی جذاب و پوستر هایی که بر روی درب ورودی سالن زیبایی نصب می کنید، در ذهن مشتری ماندگار شوید.

استفاده درست از رنگ ها متناسب با دکور سالن زیبایی ساده

با توجه به اینکه (رنگ ها) فاکتور مهمی در طراحی و دیزاین محیط های مختلف به حساب می آیند، باید در انتخاب آنها دقت نمود.

نحوه چیدمان تجهیزات و مبلمان سالن زیبایی

نحوه چیدمان مبلمان باید به گونه ای باشد که برای سایر فعالیت های در حال انجام مزاحمتی ایجاد نکند. هریک از وسایل باید در جای درست خود قرار بگیرد.

توجه به نوع سبک سالن زیبایی

امروزه سبک های مختلفی برای دیزاین و محوطه سازی سالن زیبایی وجود دارد. در حال حاضر سبک مدرن طرفداران زیادی دارد ولی شما می توانید با توجه به سلیقه تان از هر سبکی برای دکور سالن زیبایی استفاده کنید.

نورپردازی مناسب با دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

نورپردازی از مهم ترین قسمت های طراحی دکوراسیون می باشد. چرا که مشتری برای دیدن نتیجه کار نیاز به نور مناسب در اطراف آینه دارد. پیشنهاد ما این است که به جای نورپردازی یکجا و میانی برای دکور سالن زیبایی، از نورپردازی های مجزا در کنار صندلی و آیینه استفاده کنید.

همچنین استفاده از لامپ های حبابی آویزان و بلند علاوه بر زیبایی که دارند، می توانند فضای مورد نظر را از وجود نور کافی بهره مند سازند.

استفاده از بافت و مصالح قابل شست و شوی در محوطه سازی سالن زیبایی

در دکوراسیون سالن زیبایی، باید از مصالح قابل شست و شوی برای نظافت استفاده شود. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی امکان استفاده از کفسازی گسترده و یکپارچه به منظور زیبایی بیشتر و نظافت آسان تر وجود دارد.

دکوراسیون کلاسیک سالن زیبایی

دکور سالن زیبایی کوچک

برای دکور سالن زیبایی کوچک بهتر است از رنگ های روشن و سطوح گسترده برای بزرگتر جلوه دادن محوطه سالن زیبایی، استفاده نمود. برای دکور سالن زیبایی کوچک، باید از وسایل و تجهیزات مینیمال استفاده کرد.

نحوه چیدمان وسایل باید به گونه ای باشد که جلوی رفت و آمد را نگیرد. شاید تغییر یا حذف جزیی تیغه های میانی بتواند به بزرگ تر شدن فضای سالن زیبایی کمک کند. توصیه ما به شما این است که به دنبال ایده و ترفند های مختلف مانند استفاده از نورپردازی متناسب با فضا، به کار بردن مصالح مختلف و … برای بزرگ تر جلوه دادن محیط باشید.

تیم متخصص و مجرب مادیا، با به کارگیری دانش و مهارتی که دارد، می تواند متناسب با سلیقه و نظر شما، میزان بودجه مد نظرتان و همچنین اقتضای فضای مورد نظرتان بهترین تناسب را میان سالن زیبایی و هارمونی رنگ ها ایجاد نماید.

اگر در این زمینه از افراد متخصص و کارآمد استفاده کنید، در پایان کار نتیجه بهتری را مشاهده خواهید کرد.

دکور سالن زیبایی مدرن

دکور سالن زیبایی مدرن، انتخاب مناسبی برای طراحی داخلی سالن زیبایی است. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور روش های نوین، هرچه از متریال جدید تر و پیشرفته تر برای دکور سالن زیبایی خود استفاده کنید، امکان هماهنگ سازی بیشتری میان تجهیزاتی که الآن در اختیار دارید و بعد ها تهیه می کنید به وجود می آورید.

چرا که لازم نیست تجهیزات قدیمی خود را دور بیاندازید. دکور سالن زیبایی مدرن علاوه بر زیبایی ویژه ای که به محوطه سالن هدیه می کند، سادگی و حس خوب را نیز برای افراد به ارمغان می آورد.

شرکت مادیا، با توجه به نیاز های روز دنیا در زمینه محوطه سازی سالن زیبایی و در نظر گرفتن نیاز های فضای مورد نظرتان، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

هزینه محوطه سازی سالن زیبایی ارزان

هزینه محوطه سازی سالن زیبایی ارزان، از مهمترین پارامتر هایی است که هنگام طراحی دکوراسیون سالن زیبایی باید در نظر داشته باشید.

عواملی مانند (متراژ، نوع تجهیزات و متریال استفاده شده، جزییات اجرا، سبک و نوع طراحی و …) در قیمت محوطه سازی سالن زیبایی تاثیر مستقیم دارند.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر به منظور تغییر دکوراسیون یا طراحی سالن زیبایی خود هستید، می توانید با خیالی آسوده به کارخانه مادیا اعتماد کنید. مادیا از بهترین تولید کنندگان تجهیزات محوطه سازی مدرن و کلاسیک در داخل کشور است که نمونه کار های زیادی در سراسر ایران، دارد.

همچنین کارخانه مادیا، بهترین شرکت خدمات دهنده در زمینه تجهیزات دکور سالن های زیبایی از قبیل ( قاب آینه های طرح سلطنتی، آینه های گهواره ای منبت با قیمت مناسب و کیفیت برتر) و همچنین تولید و پخش محصولاتی دارای سال ضمانت بی قید و شرط می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با سایر محصولات مادیا، کافیست مجسمه سازی مادیا را در گوگل سرچ کنید و یا از طریق شماره تلفن کارخانه مادیا با ما در تماس باشید.

نوشتهٔ پیشین
محوطه سازی حیاط با طراحی لاکچری با فایبرگلاس

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست