نمونه نمای پیش ساخته فایبرگلاس توسط مادیا

لیست قیمت طاق پیش ساخته فایبرگلاس

مشاهده نمونه نمای پیش ساخته فایبرگلاس اجرا شده توسط مادیا

  • مقرون به صرفه
  • نصب سریع و آسان
  • ظرافت بالا مطابق با سلیقه مشتری

صنایع محوطه سازی مادیا

ما برترین تولید کننده نمای پیش ساخته رومی

بزرگترین کارخانه تولید محصولات محوطه سازی

  • مقرون به صرفه
  • نصب سریع و آسان
  • ظرافت بالا مطابق با سلیقه مشتری

ما بزرگترین تولید کننده نمای پیش ساخته رومی با سنگ مصنوعی هستیم 

محصولات تولید شده در صنایع محوطه سازی مادیا دارای خصوصیات زیر است

تحویل به موقع

مطابق با تکنولوژی روز دنیا

دارای ویژگی های کلیدی

مشاهده تصاویر سایر محصولات

نمای پیش ساخته چیست؟

نمای پیش ساخته یکی از جدیدترین سازه هایی است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. زیبایی، وزن بسیار سبک و در عین حال نصب در کمترین زمان ممکن موجب شده است تا این سازه بهترین گزینه برای بازسازی و دکوراسیون هر مکان باشد.

نمای پیش ساخته به راحتی می تواند در طرح های مدرن، کلاسیک و رومی ساخته و رنگ شود.

مزایای استفاده از نمای پیش ساخته چیست؟

نمای پیش ساخته از فایبرگلاس یا رزین ساخته می شود. این محصول به دلیل ساختار خاصی که دارد، در برابر ضربه، فشار، حرارت، نور خورشید، رطوبت و تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است.

از طرفی به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر آب و رطوبت، به راحتی قابل شستشو می باشد. به این صورت که بدون نگرانی از آسیب دیدگی نما می توانید آن را از هر نوع آلودگی پاک کنید.

لازم به ذکر است که نمونه نمای پیش ساخته فایبرگلاس رنگ پذیری بالایی دارد و به همین دلیل در صورت نیاز می توانید به راحتی رنگ آن را تغییر دهید.

نمونه نمای پیش ساخته فایبرگلاس در مادیا

نمونه نمای پیش ساخته مدرن

در دنیای امروزی نماهای مدرن، مینیمال و ساده بسیار مورد توجه است. این سبک از نماهای مدرن به سادگی به کمک فایبرگلاس قابل اجرا هستند. فایبرگلاس را می توان به راحتی در طرح های چوب، آجر و حتی سیمان تولید و رنگ آمیزی کرد.

گروه تولیدی مادیا، با سالها سابقه درخشان در این حوزه، توانسته با ارائه نمای پیش ساخته مدرن، رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید. شما می توانید نمونه نمای پیش ساخته فایبرگلاس توسط گروه مادیا را در تصاویر زیر مشاهده کنید.

نمونه نمای پیش ساخته فایبرگلاس کلاسیک (رومی)

یکی دیگر از سبک های نمای پیش ساخته، نمای پیش ساخته رومی یا کلاسیک است. این سبک از نمای ساختمان که از نمای رومیان باستان ایده گرفته است، بهترین گزینه برای سازه های لوکس و باشکوه است.

گروه مادیا در این زمینه نیز پیشرو بوده و توانسته نمونه نمای پیش ساخته فایبرگلاس در طرح های رومی و کلاسیک را ارائه کند.

دلایل محبوبیت نمونه نمای پیش ساخته فایبرگلاس رومی

همانطور که می دانید برای ساخت نمای رومی به مقدار زیادی سنگ نیاز است. این نوع سنگ ها قیمت بالایی داشته و از طرفی هزینه حمل و نقل و نگهداری آنها نیز بسیار بالا است. به همین دلیل بسیاری به دنبال یک جایگزین برای این نما هستند.

فایبرگلاس یا پلی استایرن بهترین جایگزین سنگ در نمای رومی است. به کمک این متریال منحصر به فرد می توان با صرف هزینه کمتر، بدون دور زیر و در زمان کوتاهتر یک نمای پیش ساخته رومی باشکوه و جذاب داشت.

جهت مشاهده تصاویر هر دسته کلیک کنید

ویژگی نمونه نمای پیش ساخته فایبرگلاس چیست؟

  • امکان تغییر رنگ نما در هر برهه ای از زمان؛
  • عدم نیاز به استفاده از سنگ های گران قیمت؛
  • عایق صوتی و حرارتی بسیار خوب؛
  • مقاوم در برابر تمامی اقلیم ها؛
  • هزینه بسیار پایین ساخت؛
  • تنوع در رنگ و طرح؛
  • روکش یکنواخت نما؛
  • وزن بسیار سبک؛

نمونه نمای پیش ساخته اجرا شده توسط مادیا

گروه طراحی و تولیدی مادیا، با اجرای بیش از صد ها نمونه نمای پیش ساخته فایبرگلاس توانسته جایگاه خوبی در این حوزه کسب نماید.

این مجموعه با ارائه خدمات با بهترین قیمت و کیفیت به سراسر ایران، به شما کمک می کند تا با صرف هزینه کمتر، یک نمای پیش ساخته جذاب و سفارشی داشته باشید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و روند انجام کار با شماره 006 0134 0912 تماس بگیرید.

مدت زمان طراحی و اجرای نمای پیش ساخته در مادیا

مدت زمان اجرای نمای پیش ساخته رومی در مادیا، به نوع طرح، متراژ نما، شرایط آب و هوایی و .. بستگی دارد. به همین دلیل نمی توان زمان دقیقی را بدون بررسی پروژه مشخص کرد.

اما در حالت کلی زمان ساخت و اجرای این نما نسبت به نماهای دیگر بسیار کمتر است. شما می توانید برای اطلاع از زمان اجرای نمای پیش ساخته در مادیا، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فهرست