محوطه سازی حیاط با طراحی لاکچری با فایبرگلاس

  1. خانه
  2. دسته بندی نشده
  3. محوطه سازی حیاط با طراحی لاکچری با فایبرگلاس

آیا تا به حال آرزو کرده اید که حیاطی با طراحی زیبا و جذاب به منظور بهره مندی از هوای آزاد و آرامش بخش برای وقت هایی که نمی خواهید از خانه خارج شوید، داشته باشید؟ پس با ما همراه باشید تا به بررسی هر آنچه که برای محوطه سازی حیاط لازم است بپردازیم.

محوطه سازی حیاط چیست؟

محوطه سازی به معنای قرار گرفتن المان های مورد نیاز در یک فضا می باشد. همانطور که مشاهده می کنید، امروزه محوطه سازی حیاط یک ترفند جالب برای افزایش کارایی و جذابیت حیاط منازل است. معمولا برای زیبا سازی حیاط، از روش ها و المان های مختلفی استفاده می شود.

حیاط سازی با کمترین هزینه

زمانی که به طراحی و بازسازی خانه و محیط کار خود می اندیشید، باید قبل از هرکاری درباره سبک طراحی حیاط خود متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، برنامه ریزی کنید. حیاط سازی با کمترین هزینه، برای هر فردی که قصد طراحی حیاط خود را دارد، در اولویت قرار گرفته است.

برای حیاط سازی ساده و شیک می توانید از گل و گیاهان طبیعی، چمن طبیعی و مصنوعی، نورپردازی های مدرن و جذاب، ساخت یک باربیکیو متناسب با متراژ حیاط، استند های چوبی و ایستاده، خرید میز و صندلی و … استفاده کنید.

شما می توانید با به توجه به سلیقه و بودجه ای که دارید، از دو سبک رایج حیاط سازی مدرن و حیاط سازی سنتی در زمینه محوطه سازی مد نظرتان استفاده نمایید.

حیاط سازی به سبک مدرن و کلاسیک

اگر علاقه مند به سادگی و سبک های مدرن و جدید امروزی هستید، می توانید از المان های مدرن استفاده کنید. به طور مثال از جمله سنگ ریزه در کف حیاط، نورپردازی جذاب، گلدان های رنگارنگ و …. حیاط خود را با سبکی مدرن طراحی کنید.

اگر هم از آن دسته افرادی هستید که طرفدار سبک های سنتی و قدیمی هستند، به شما استفاده از متد های سنتی و کلاسیک را پیشنهاد می کنیم. برای این سبک از طراحی ها از مجسمه های جفتی متقارن، فانوس دیواری و پایه چراغ های بلند، آلاچیق های چوبی و … استفاده کنید.

در حین انجام فضا سازی حیاط، با رعایت برخی از نکات هزینه طراحی حیاط را به حداقل برسانید. یکی از این نکات، کمک گرفتن و همکاری با یک شرکت و پیمانکار متخصص و متعهد است تا بتوانید از پرداخت هزینه های گزاف و بیهوده جلوگیری نمایید.

شرکت مادیا، از بهترین و کارآمد ترین کارخانه تجهیزات و محوطه سازی داخلی و خارجی است که سالهاست در زمینه خدمات رسانی و حیاط سازی فعالیت می نماید.

کارخانه مادیا، با داشتن کادری ماهر و مجرب در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین طراحی و ساخت را برای حیاط مد نظر شما انجام می دهند. همین الآن از طریق شماره تلفن کارخانه مادیا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بتوانند  راهنمای خوب و یاری دهنده شما در زمینه حیاط سازی با کمترین هزینه باشند.

لیست قیمت محصولات باکیفیت فایبرگلاس
قیمت آلاچیق پیش ساخته بانمای رومی
قیمت تجهیزات دکوراسیون داخلی فایبرگلاس
خرید المانهای محوطه سازی باکیفیت بی نظیر

برای اینکه عملیات زیبا سازی حیاط خانه شما به بهترین شکل ممکن انجام شود، باید نکاتی از جمله ابعاد و اندازه حیاط را در نظر گرفت. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می کنیم. به طور خلاصه برای محوطه سازی حیاط کوچک و محوطه سازی حیاط بزرگ نیاز به پلان و نقشه از فضای کلی ساختمان است.

محوطه سازی حیاط کوچک

در فرآیند محوطه سازی حیاط کوچک، به دلیل اینکه متراژ زیادی در دسترس نیست، بهتر است به منظور استفاده بهینه از کل فضا و افزایش جذابیت حیاط، از گلدان ها و المان های طبقاتی و دیواری با اندازه های کوچک و متناسب استفاده شود.

محوطه سازی حیاط بزرگ

معمولا طراحان در اجرای محوطه سازی حیاط بزرگ، از مواردی مانند (آلاچیق های پیش ساخته چوبی، میز و صندلی، آبنما های طبقاتی و …) استفاده می کنند. این نوع حیاط ها به دلیل متراژ زیادی که دارند، به بخش های مختلفی تقسیم می شوند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید حیاط سازی ساده و شیک، بیشتر به دانش و مهارت کافی نیاز دارد و عملا ربطی به مساحت بزرگ و کوچک حیاط مد نظرتان ندارد. اگر مهارت لازم را برای این کار را داشته باشید، از همه ی فرصت های فضایی که در اختیارتان است می توانید به نحو احسن استفاده نمایید.

طراحی زیبای حیاط سبب می شود وقتی نیاز به آرامش و فضای باز دارید، بتوانید به سمت محوطه زیبای حیاط بروید. همچنین زمانی را برای لذت بردن از هوا و رهایی از فضای بسته منازل، سپری کنید.

با انتخاب محصولات پیش ساخته کارخانه مادیا، می توانید یک فضای سبز بکر و دیدنی در حیاط منزل خود یا بر روی روف گاردن یا بالکن داشته باشید. محوطه سازی حیاط با قیمت ویژه با استفاده از روش های نصب و اجرایی ساده و کمترین هزینه، تنها یکی از خدمات تخصصی کارخانه مادیا است.

مادیا بزرگترین تولید کنندهبا قیمت ویژه و کیفیت برتر می باشد

مزایا حیاط سازی ساده و شیک

با توجه به مواردی که گفته شد دریافتیم که حیاط سازی می تواند یک روش برای بهبود کیفیت زندگی در منازل شهری باشد. در ادامه به بررسی مزایا حیاط سازی ساده و شیک می پردازیم.

داشتن یک حیاط با محل استراحت راحت، می تواند مکانی ایده آل برای بهره مندی از لذت های ساده زندگی باشد.

اگر به باغبانی و طبیعت علاقه دارید، می توانید بخش کوچکی از مزرعه را با کاشتن گیاهان و درختان در حیاط منزل خود داشته باشید و از تماشای هر روز آن لذت ببرید.

با طراحی حیاط به صورت اصولی و درست، می توانید بدون اینکه نیاز باشد از خانه خارج شوید، از فصل های مختلف در طول سال لذت ببرید.

اگر در قسمت جلوی خانه یا در پشت منزل خود حیاط دارید، می توانید با رعایت اصول، برای اتصال فضاهای مختلف خانه استفاده کنید.

همچنین وجود یک حیاط داخلی در خانه که به زیبایی با استفاده از درختان و گیاهان مختلف طراحی شده باشد، می تواند به تهویه هوای آن محیط کمک کند.

استفاده از گل و گیاه سبب پخش اکسیژن و البته باعث خنک شدن فضای داخل خانه نیز در روز های گرم و خشک تابستان شود.

با سرچ کلمه "کارخانه محوطه سازی مادیا" در گوگل و دنیای مجازی با ما همراه باشید.

مادیا پیش قدم در تولید

نکات مهم در محوطه سازی حیاط

اما نکات مهم در فضا سازی حیاط شامل چه چیز هایی می باشند؟

اولین نکته ای که در فضا سازی چنین محیط هایی باید رعایت کرد، ایمنی و استاندارد بودن المان ها و فضا است. زیرا اگر ایمنی لازم رعایت نشود، مشکلات جدی به وجود می آید.

نیاز ها و خواسته هایتان را در زمینه بازسازی و زیبا سازی حیاط مشخص کنید و تعیین کنید که حیاط را به چه منظور باید طراحی کنید؟ مثلا نیاز به فضایی برای دورهمی یا جشن دارید؟ آیا می خواهید در حیاط مد نظرتان کشاورزی کنید؟ و یا حیاط را برای بازی فرزندانتان طراحی کنید.

از گیاهان و درختان سازگار با شرایط آب و هوایی که در آن قرار دارید، برای زیبا تز ساختن حیاط خود استفاده کنید.

سعی کنید با استفاده از نور افشانی های متناسب با سبک طراحی حیاط خود، نور را برای بهتر دیده شدن سایر المان ها در شب بیاورید و فضای خود را جذاب تر و باشکوه تر سازید.

برای جذابیت بیشتر محوطه،از آبنماها و مسیر های سنگی که امروزه ترند شده اند استفاده کنید.

از کفپوش های زیبا و جذاب برای کف حیاط استفاده کنید.

اگر به نکاتی که در زمینه حیاط سازی شیک و لاکچری که در بالا گفته شد توجه کنید، بعد از گذشت چند سال از انتخاب خود پشیمان نمی شوید.

امیدواریم با رعایت این نکات و ترکیب آن با سلیقه بی نظیر خودتان، یک محوطه زیبا داشته باشید.

محوطه سازی سالن زیبایی
محوطه سازی ویلا | طراحی نمای ورودی ویلا

گالری تصاویر

جهت مشاهده تصاویر هر دسته روی دسته مورد نظر کلیک کنید

فهرست